Η επιστροφή των προϊόντων γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών απο την ημερομηνία παραλαβής και εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση. Πριν την αντικατάσταση μας ενημερώνετε αναλυτικά για το πρόβλημα.
– Η διαδικασία επιστροφής έχει ως εξής:
α) Στην περίπτωση επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος καλείτε στο: 2104174746, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 11 π.μ.- 5 μ.μ. ή στέλνετε email με θέμα “Επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντος” και ενημερώνεστε σχετικά με τα επόμενα βήματα της επιστροφής*.
β) Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων:
– Αν η πληρωμή έχει γίνει ηλεκτρονικά, η επιστροφή γίνεται αυτόματα στο λογαριασμό του πελάτη και το ποσό εμφανίζεται σε 2, 3 εργάσιμες ανάλογα την τραπέζα.
Αναλυτικά βήματα επιστροφής
Το δέμα που επιστρέφετε στην περίπτωση επιστροφής & αντικατάστασης:
1. Πρέπει να είναι κλειστό και σε καλή κατάσταση
2. Το παραδίδετε εσείς σε κατάστημα courier
3. το κόστος μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη